FANDOM

2,054,058 Pages

StarIconGreen
LangIcon
Satisfaction

This song is by Vanilla Ice and appears on the album Hooked (1989).

Let it roll!

Oh, yeah, remember this one?...
Do it Do it Do do do it

Saturday night, the club was packed but I can't get no action
The girl I want is frontin' hard, I can't get no satisfaction
1000 people up in the club and the music's thumpin' hard
I must admit that I was slightly anxious to have my card
Pulled by a girl in a nice tight dress
The kind that makes your body wet, hmm, I must confess
I tried her, she said "No" but fellas yo, I can't get no

I can't get no, I can't get no
(Yeah, ya know what I'm sayin'?)
I can't get no, satisfaction, ah, hey, hey, hey
(Yep, yep)
You know what I say, that's what I say, yeah

Girlie at the ball, lookin' mighty fly
She looked so fly at the time I had to make up, you know my mind
So, I walked up to her gently, just so I can speak
Man, she turned around and scoped me down and started doin' the Freak
I tried all I could, I even said "Please"
She moved my hands off her booty 'cause she was a skeeze
Man, I had to escape, so I could get away
I told her what was up, she said, "Come back another day"

I can't get no, I can't get no
(Yeah, ya know what I'm sayin'?)
I can't get no, satisfaction, ah, hey, hey, hey
(Yep, yep)
You know what I say, that's what I say, yeah

The party's almost over! The club's about to close!
I saw this girl who rocked my world, so I supposed
I'll take another chance, a try at romance
I couldn't take my eyes off the back of her pants!
I moved very smoothly, a nice conversation
The perfume she was wearing, ooh, sensation
She seemed kinda worried, like something was wrong
Tyson at my back, I had to move along

I can't get no, I can't get no
(Yeah, ya know what I'm sayin'?)
I can't get no, satisfaction, ah, hey, hey, hey
(Yep, yep)
You know what I say, that's what I say, yeah

Yo, man, what's up with this? I've got a number-one record!
(Earthquake: Yeah and then you get no more records)
And I got this body's freak with no tail!
(Earthquake: And she has no no onion)
She gotz no onion money?
(Earthquake: None)
None?
(Earthquake: None)
Nope. She's still make me wanna scratch it and grab it like I wanted it though!

I can't get no, I can't get no
(Yeah, ya know what I'm sayin'?)
I can't get no, satisfaction, ah, hey, hey, hey
(Yep, yep)
You know what I say, that's what I say, yeah

I can't get no, I can't get no
(Yeah, ya know what I'm sayin'?)
I can't get no, satisfaction, ah, hey, hey, hey
(Yep, yep)
You know what I say, that's what I say, yeah

External links

Community content is available under Copyright unless otherwise noted.