FANDOM

2,054,148 Pages

StarIconGreen
LangIcon
I've Been Hustlin'

This song is by Trae and appears on the album Same Thing Different Day (2004).

Dallas:
Yeah uh, this is Dallas
Yay, yay, yay, uh, du-du-du-du
Du-du-du-du-du-du, we got Trae &
We've Been Hustlin' for a long.

(Hook: Dallas)
I've Been Hustlin' in this life of mine
Some of y'all got a clue
See I've been grindin' in these streets
And I finally got my breakthrough
Mama told me it's gon' be aight
Lord if I trust you
So I'm gon' keep my eyes on the final prize
See I got my breakthrough.

Trae:
I'm on a mission tryin' to get it full time & I don't plan on losin' damn
Why they don't wanna let me live my life the way that I'm choosin' to
Everyday it's a struggle mayne, went from sunlight to heavy rain
Everybody got some'ing to say about me and mine but they don't feel my pain
Constantly, everybody wanna say what they've done for me
But I don't recall y'all doin' shit for me
I work hard one deep all day all night and never no sleep
Only help that I got is God, all my family turnin' fraud
Only thing I got left for me is my son, since my life done got scarred
Mama told me niggas phony, get your change and be by your lonely
I never knew why until this day, still don't but the Lord'll show me
Inside this life of mine, I always knew it would be my time
So I've Been Hustlin' everyday be on the grind for mine.

(Hook: Dallas)
I've Been Hustlin' in this life of mine
Some of y'all got a clue
See I've been grindin' in these streets
And I finally got my breakthrough
Mama told me it's gon' be aight
Lord if I trust you
So I'm gon' keep my eyes on the final prize
See I got my breakthrough.

Dallas:
Some hit the spot, some the block
Some of y'all don't know what to do
Some get your glock off your rocks
Just tryin' to make it through
But me I hustle on my music, I know how to use it
Do it to the best
And me I'm all about my paper, me I gotta make it
Gotta make it last
I got to get my do' I got to get some mo'
Go to stay on my grind, I got to get mine.

(Hook: Dallas)
I've Been Hustlin' in this life of mine
Some of y'all got a clue
See I've been grindin' in these streets
And I finally got my breakthrough
Mama told me it's gon' be aight
Lord if I trust you
So I'm gon' keep my eyes on the final prize
See I got my breakthrough.

Trae:
Ain't no tellin' when I'm a get my rest with the stress that I'm facin' daily
My people really tryin' to play me, but I'm real and they cannot fade me
Time After Time & I'm breathin' never leavin' my time to blow is now.
And who gon' stop me on my move and never let the block be out?
Lose it it'll be my day, one day 'cause I've been patiently waitin' for everything I deserve
That's why they be hatin'
Like they don't wanna see me shine, they'd rather see my head pointed down
But I'm still gon' do my thing, I got the chance & I'm a hold it down
I'm back for the first time & I'm steady standin'
And I went from bad to doin' worse, but still I feel abandoned
That's why I'm next to gain the throne & I'm bringin' it home
'Cause I've Been Hustlin' all my life & I did it alone.

(Hook: Dallas)
I've Been Hustlin' in this life of mine
Some of y'all got a clue
See I've been grindin' in these streets
And I finally got my breakthrough
Mama told me it's gon' be aight
Lord if I trust you
So I'm gon' keep my eyes on the final prize
See I got my breakthrough.

Dallas:
I'm Hustlin' all of my life I've Been Hu-
All of my life, all of my li-i-i-i-i-i-ife, yeah yeah yeah
Oh no no no no no no no no no no no no.

External links

Community content is available under Copyright unless otherwise noted.