FANDOM

2,055,231 Pages

StarIconGreen
LangIcon
Fermo Posta

This song is by Nico Desideri and appears on the album Crescerai (1998).

Fermo posta, scriv chiù e na fras farò solo sesso che mi incuriosii, ij scrivett chiamandomi gianni e mandando una foto ca nun era a mì, po l'incontro tu nun te girav quann ij t chiammav vulist murì,rimanett pur ij tropp male, chi sò crerev di incontrarsi cosi, ropp tutt stu tiemp passat tu fai ammor cu l'at ma senza sapè, ca pe nui s'er predestinato, chist ammor è turnat e cu nui vò murì.
Per fare l'amore e pure non sesso, anche il dolore si guariva col sesso ca m'inventav e mument carnal, pe c'incuntrà ce vulut o giurnal, solo un minuto sudavi di sesso, bastava solo dire ti voglio adesso, ch' vocca stran ch cosa normal, pe c'eccità ce facevm male.
Quanta storie sò nate e fernut in un letto di tutti e a volte anche in tre. chesta casa in do liett che è o mì e ringrazio sia o dì ca a vulut accussì, stamm annure bagnat e piacer e nemmence crer ca tu stai cu me, ogni sess è n'ammor vulut nun è programmat e sto buon cu te. ora vivo un amore normale, e mument passate ij viv pe te, tu si l'unica cosa in da vita ca nun è proibit tu si comm a me.
Per fare l'amore e pure non sesso, anche il dolore si guariva col sesso ca m'inventav e mument carnal, pe c'incuntrà ce vulut o giurnal, solo un minuto sudavi di sesso, bastava solo dire ti voglio adesso, ch' vocca stran ch cosa normal, pe c'eccità ce facevm male

External links