FANDOM

2,054,160 Pages

(Automated page creation by UberBot.)
 
m ((Bot) Formatting Songs)
Line 1: Line 1:
[[Category:Songs_H]]
 
On '''[[Dr._Dre:Chronic|Chronic]]''' by '''[[Dr. Dre]]'''
 
   
Intro: Dr. Dre (Lady Of Rage)
+
{{Song|Chronic|Dr. Dre}}
 
Yo yo whut sup?
 
Yo man, give me some of that ol' gangsta shit, y'knowhutI'msayin?
 
Some shit I can just kick back to, smoke a fat ass joint to
 
YouknowhutI'msayin? He hahahahahahaha
 
Hell yeah! You know what I'm talkin about?
 
I like that ol' gangsta shit
 
Cuz you know it's a lot of niggas out there
 
woofin all that bullshit talkin 'bout they got this and got that
 
Talkin louder than a motherfucker but ain't sayin shit
 
Heh y'knowhutI'msayin?
 
(Dem come witta, dem come witta, dem come wit da wickedness)
 
Yeah nigga I see your lips quiverin
 
But you ain't sayin a motherfuckin thing
 
For my niggas, I got my niggas in the motherfuckin he-ouse
 
and they gon' tell yo' what's really goin on
 
Got my motherfuckin nigga RBX...definitely in this motherfucker
 
I got my nigga Daz in this motherfucker ready to kick some real shit
 
Y'knowhutI'msayin?
 
And that lil' shit cha hear in the background, that's my homegirl Rage
 
So RBX kick this shit
 
 
[RBX]
 
Seven execution style murders
 
I have no remorse cuz I'm the fuckin murderer
 
Haven't you ever heard of a killer?
 
I drop bombs like Hiroshima
 
So now I walk around strapped
 
One-time bust they caps and watch niggas collapse
 
Snap! Adapt to this but you need no adapter
 
This is just the first chapter
 
in a book from a crook
 
You get caught slippin yo' ass gots ta die
 
Nigga, tell me what the fuck you figure?
 
Trigger? Happy RBX to cap ya
 
POP POP and I can't wait to bust a pound
 
POP POP my hollow points smacks the clown
 
Cuz what I said split his head
 
And now they got me runnin from the feds
 
But I refuse to go alive
 
It's kill or be killed, that's how real niggas survive
 
I'm high powered!
 
 
Outro: Dat Nigga Daz
 
 
Yeah!
 
It's Daz that mass-murderin motherfucker
 
So what you feel like you wanna get caught up?
 
Fool you better recognise
 
Death Row came to chastise
 
So if you cross the Row
 
Remember the first name is Death
 
No love for the other side
 
   
==External Links==
+
<lyric>
Search for [http://www.amazon.com/exec/obidos/redirect?link_code=ur2&tag=motiveforcell-20&camp=1789&creative=9325&path=external-search%3Fsearch-type=ss%26index=music%26keyword=Chronic%20Dr.%20Dre Chronic] on Amazon<br/>Search for [http://www.amazon.com/exec/obidos/redirect?link_code=ur2&tag=motiveforcell-20&camp=1789&creative=9325&path=external-search%3Fsearch-type=ss%26index=music%26keyword=High%20Powered%20Dr.%20Dre High Powered] on Amazon
+
Intro: Dr. Dre (Lady Of Rage)
  +
  +
Yo yo whut sup?
  +
Yo man, give me some of that ol' gangsta shit, y'knowhutI'msayin?
  +
Some shit I can just kick back to, smoke a fat ass joint to
  +
YouknowhutI'msayin? He hahahahahahaha
  +
Hell yeah! You know what I'm talkin about?
  +
I like that ol' gangsta shit
  +
Cuz you know it's a lot of niggas out there
  +
woofin all that bullshit talkin 'bout they got this and got that
  +
Talkin louder than a motherfucker but ain't sayin shit
  +
Heh y'knowhutI'msayin?
  +
(Dem come witta, dem come witta, dem come wit da wickedness)
  +
Yeah nigga I see your lips quiverin
  +
But you ain't sayin a motherfuckin thing
  +
For my niggas, I got my niggas in the motherfuckin he-ouse
  +
and they gon' tell yo' what's really goin on
  +
Got my motherfuckin nigga RBX...definitely in this motherfucker
  +
I got my nigga Daz in this motherfucker ready to kick some real shit
  +
Y'knowhutI'msayin?
  +
And that lil' shit cha hear in the background, that's my homegirl Rage
  +
So RBX kick this shit
  +
  +
[RBX]
  +
Seven execution style murders
  +
I have no remorse cuz I'm the fuckin murderer
  +
Haven't you ever heard of a killer?
  +
I drop bombs like Hiroshima
  +
So now I walk around strapped
  +
One-time bust they caps and watch niggas collapse
  +
Snap! Adapt to this but you need no adapter
  +
This is just the first chapter
  +
in a book from a crook
  +
You get caught slippin yo' ass gots ta die
  +
Nigga, tell me what the fuck you figure?
  +
Trigger? Happy RBX to cap ya
  +
POP POP and I can't wait to bust a pound
  +
POP POP my hollow points smacks the clown
  +
Cuz what I said split his head
  +
And now they got me runnin from the feds
  +
But I refuse to go alive
  +
It's kill or be killed, that's how real niggas survive
  +
I'm high powered!
  +
  +
Outro: Dat Nigga Daz
  +
  +
Yeah!
  +
It's Daz that mass-murderin motherfucker
  +
So what you feel like you wanna get caught up?
  +
Fool you better recognise
  +
Death Row came to chastise
  +
So if you cross the Row
  +
Remember the first name is Death
  +
No love for the other side
  +
</lyric>
  +
  +
{{SongFooter
  +
|fLetter=H
  +
|artist=Dr. Dre
  +
|song=High Powered
  +
|album=Chronic
  +
|language=
  +
}}

Revision as of 22:00, February 1, 2007

Template:Song

Intro: Dr. Dre (Lady Of Rage)

Yo yo whut sup?
Yo man, give me some of that ol' gangsta shit, y'knowhutI'msayin?
Some shit I can just kick back to, smoke a fat ass joint to
YouknowhutI'msayin? He hahahahahahaha
Hell yeah! You know what I'm talkin about?
I like that ol' gangsta shit
Cuz you know it's a lot of niggas out there
woofin all that bullshit talkin 'bout they got this and got that
Talkin louder than a motherfucker but ain't sayin shit
Heh y'knowhutI'msayin?
(Dem come witta, dem come witta, dem come wit da wickedness)
Yeah nigga I see your lips quiverin
But you ain't sayin a motherfuckin thing
For my niggas, I got my niggas in the motherfuckin he-ouse
and they gon' tell yo' what's really goin on
Got my motherfuckin nigga RBX...definitely in this motherfucker
I got my nigga Daz in this motherfucker ready to kick some real shit
Y'knowhutI'msayin?
And that lil' shit cha hear in the background, that's my homegirl Rage
So RBX kick this shit

[RBX]
Seven execution style murders
I have no remorse cuz I'm the fuckin murderer
Haven't you ever heard of a killer?
I drop bombs like Hiroshima
So now I walk around strapped
One-time bust they caps and watch niggas collapse
Snap! Adapt to this but you need no adapter
This is just the first chapter
in a book from a crook
You get caught slippin yo' ass gots ta die
Nigga, tell me what the fuck you figure?
Trigger? Happy RBX to cap ya
POP POP and I can't wait to bust a pound
POP POP my hollow points smacks the clown
Cuz what I said split his head
And now they got me runnin from the feds
But I refuse to go alive
It's kill or be killed, that's how real niggas survive
I'm high powered!

Outro: Dat Nigga Daz

Yeah!
It's Daz that mass-murderin motherfucker
So what you feel like you wanna get caught up?
Fool you better recognise
Death Row came to chastise
So if you cross the Row
Remember the first name is Death
No love for the other side

External links

Community content is available under Copyright unless otherwise noted.