FANDOM

2,054,169 Pages

StarIconGreen
LangIcon
Don't Be Mad

This song is by Christina Milian.

My favorite dress, my favorite shoes
My mirror said your gunna make them drool
I'm out here dressed to kill with major sex appeal
Don't care how much they look they still can't get a feel
It's like I'm on a runway show they taking pictures when I step on the floor
They look at her she looks a bit reserved
I think I need to go, and have a word with her

Why you lookin' at me like you wanna start with me
You need to check your man 'cause his eyes are all on me
Don't be mad. why she mad? don't be mad. why you mad? don't be mad.
Why she mad? girl she mad. yeah she mad.
I ain't flirting with your man he choose to flirt with me
Don't let this cute face fool you boy ain't knowing me
Don't be mad. why she mad? don't be mad. why you mad? don't be mad.
Why she mad? girl she mad. yeah she mad. haha

I know I'm stacked from front to back
But that don't mean you gotta act like that
See girl it's not my fault they see me in my plot
In the beauty hall of fame they got me on the wall
You need to get that bad look off your face

I'm tryin' to stay a lady and not tear up this place
But girl your pushing me closer to the edge
Love me when I'm mad, you don't wanna take me there

Why you lookin' at me like you wanna start with me
You need to check your man 'cause his eyes are all on me
Don't be mad. why she mad? don't be mad. why you mad? don't be mad.
Why she mad? girl she mad. yeah she mad.
I ain't flirting with your man he choose to flirt with me
Don't let this cute face fool you boy ain't knowing me
Don't be mad. why she mad? don't be mad. why you mad? don't be mad.
Why she mad? girl she mad. yeah she mad. haha

Why you lookin' at me like you wanna start with me
You need to check your man 'cause his eyes are all on me
Don't be mad. why she mad? don't be mad. why you mad? don't be mad.
Why she mad? girl she mad. yeah she mad.
I ain't flirting with your man he choose to flirt with me
Don't let this cute face fool you boy ain't knowing me

External links

Community content is available under Copyright unless otherwise noted.